fauna salvatge!


Res, només comentar que quan arriba el bon temps i comença a fer calor podem trovar-nos amb la fauna més salvatge del nostre Montnegre. Ara entenc perque a l'estiu, la majoria dels ciclistes decideixen anar per carretera i deixar la muntanya per quan faci més fresca!!! jejeje Déu ni do quin sustu em vaig fotre!!! Si, és ben cert que estem tots més o menys acostumats a trovar-nos algun especimen d'aquests aixafat a la coneta després de ser atropellat per algún que altre cotxe o moto. Però anar pujant cap a  Quatre Camins i veure això de cara i amb la boca oberta fa una mica de respecte. Puc assegurar-vos que mai he pujat fins Quatre Camins amb tanta velositat, estic segur que aquest dia ni el senyor Absalon ni el senyor Hermida tenen els suficients pebrots per agafar-me!!!  i encara no se com vaig poder  fer la foto, perdoneu per la qualitat, però és que aquest dia no duia la càmera i vaig tenir de fer el reportatge amb el mòbil...
En fi, que si aquests dies sortiu per la muntanya, aneu en compte, vigileu tot el que sembli una arrel o una branca!!! aquests bitxos es camuflen de conya i una trepitjada sense voler pot portar-vos algún sustu!!!


Apa, salut a tots!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada