... una reflexió

L'altra dia, quan vaig plegar de la feina, em va venir de gust agafar la bici i fer una volta per a desfogar-me una mica, per desconectar de la rutina diaria i fer una mica d'exercici que no va mai malament. La meva intenció era anar a veure si trobava una lletra de la gimcana dels nostres amics de Palafolls però la veritat és que quan vaig arribar a dalt de la muntanya i vaig veure aquest espectacle natural, al costat de casa nostra i a més a més gratuit, vaig quedar imnotitzat. Em va envair una sensació de pau, serenitat i a l'hora rabia per no poder-ho compartir amb ningu.
És una sensació extranya de descriure, jo tot sol, davant d'aquell espectacle de llum, envoltat d'un sil.lenci aclaparador només trencat de tant en tant pel freg de les branques d'alguns arbres, és  realment impressionant, la veritat és que encara no se com vaig tenir temps de treure la camara i fer la foto, suposo que alguna veu interior m'obligava a fer-la per a poder, si més no, compartir una imatge amb tots vosaltres.
En fi, crec que cal reflexionar una mica i cuidar tots aquests paisatges com si realment fossin nostres, realment, de vegades no sabem la sort que tenim d'haver triat aquest esport, anem massa atabalats durant el dia com per a donar-nos compte del que tenim al nostra voltant i és només en moments com aquest, quan es fa present una realitat amagada de la qual podem gaudir-ne encara que sigui uns minuts.

Salut per a tots!

Vadó.

1 comentari:

  1. Ja tens raó ja.. a mi també em passa el mateix de vegades surto sol per aqui a la provínvia del baix camp i em passa com a túi que voldría en aquell moment compartir alló amb un company, però es ben veritat que la vida va a una velocitat frenètica i molts pocs som els que s´adonem...
    SALUT!!
    Xavi.
    www.tibalacadena1ke.blogspot.com

    ResponElimina