més de 3000 ciclistes...


Una vegada més s'ha celebrat la marxa "Terra de Remences" i els de Pineda també hi hem estat.
Per a mi personalment ha estat el meu primer any en realitzar una marxa de carretera d'aquestes caracteristiques i he de dir que encara estic recuperant-me de l'alucinada que vaig agafar i de lo bé que m'ho vaig passar. Al marge d'una organització i un desplegament espectacular, són també impressionants els paisatges, els ports de muntanya i l'entorn en general. Aquest any, tot i que el temps no prometia gaire, al final varem tenir un molt bon dia, una bona colla de Pineda, encara que no ens varem veure fins el final  varem realitzar la marxa. Alguns la curta (95 km.) i alguns més cracks la llarga i es varen atrevir amb els imponents (175 km.)
De veritat que val la pena, no tinc paraules, val més que mireu les fotos i opineu vosaltres mateixos i ja de passada i des d'aquest blog, felicitar a la gent del C.C.Bas per l'espectacular organització.


Vinga, aqui teniu unes fotografies.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada